Years since last post
Banyak perkara berlaku in the past few years
1. I have completed my HO training
2. Despite not being trained in ED during my HO-ship, saya kini adalah Pegawai Perubatan Jabatan Kecemasan dan Trauma
3. Able to published a poster in an international conference
4. Became a best student in one of training program
5. Sedang berusaha untuk memasuki Master program in Emergency Medicine
6. Masih lagi tidak berkahwin
7. Covid-19 melanda dunia (bermula 2019-->kini)
There were few ups and downs in my life. Umur dah mencecah 30 tahun, namun sedang berfikir what have i given to the world...Alhamdulillah, masih lagi diberi kesempatan dan rezeki; untuk berfikir, berada dalam akidah islam, dan berusaha untuk menjadi yang lebih baik.
Menulis coretan ini berlatar belakangkan music playlist daripada Spotify- Deep focus, kena benar dengan emosi ketika ini.
So many things i wanted to share, but only these came out in my writing. Will came back for more, inshaALLAH..


hai aina! saw your comment while scrolling my old blog :)
ReplyDelete